[Flickr] clembur (Cleia Eleny Buer) shared a Flickr photo with you

 
Flickr®

Hi clementgeorgerandon.brand@blogger.com!

clembur (Cleia Eleny Buer) shared a Flickr photo with you.

William Larkin Anne Clifford Countess of Dorset

Uploaded by burclem75 on March 30, 2017
 
ik dacht zo - aangezien mij toch keer op keer blijkt dat ik goed 'l'honneur aux dames' bewijzen kan - en goed is bij mij ook echt goed en dat weten de dames - hoe zou het met deze jongen verder gaan wanneer hij zich een andere dame - a real lady of the dawn - verkiezen zou? zo vroeg ik mij in goeden gemoede in een vrij ogenblik af
- aan Lady Ann de conduite Lady mistress of www.skiptoncastle.co.uk absolute eis dat ik mij om harentwil volledig vrij zou maken - een eis die bij alle dames telt en een zwaar gewicht in de schaal legt indien het gaat om de individuele vrijheid die de dame toestaat aan de heer die zij zich verkiest om haar het hof te maken - heb ik wél vandaag voldaan
- haar pleziert de mogelijkheid een 4FB alternatief sociaal medium y te kiezen - knyaz - die zij noemt Vaartje - wijs geworden en iegelijk heb ik toegezegd de bode te vragen om daar de stukken voor te bemachtigen bij twitter.com/georgeorganon
- wij geven wat het delen van het bestaan aangaat in buitenechtelijke gemeenschap van goederen behoudens de tafel en bed paargewijs inrichting van vele sites de voorkeur aan tezamen genieten in de tuinkamer van 2 cup black tea met een Royal Holland Verkade San Francisco biscuitje van de oval room rolling bij de thee om 16.00 uur straight en stellen geen prijs op floral gifts als gedonk/
- ons koninkrijk heeft zich met deze beslissende woorden te schrijven een nieuw PROFIEL aangemeten dat heet ALTERNATIEF CIRCUIT dus bewust geprofileerd als 'a drop-out kingdom'
- wishings for wise concern to the beadle Freickx adol 2sir Anthem Dycke
-0- wikiwand/ xx/ Khnum-Nakht background represents a glorious affirmative issue of social relativity in a modest idea for ancientity value all belonging 2 our days 4off-time Drake lines
[www.annahuebsch.de (be cautious with your shoes if coming from the yard) -https://artisinter.wordpress.com/ - filres hopelink/
- 4mo studiouses al-Youd: www.northwestrareplantinitiative.weebly.com
Just follow this link to see and comment on this photo:
You received this email because a Flickr member wanted to share something with you. To report abuse, click here.

Flickr is a global photosharing community. Learn more.

Map by Nokia

Reacties

Populaire posts van deze blog

clembur (Cleia Eleny Buer) shared a Flickr photo with who-are-U

[Flickr] clembur (Cleia Eleny Buer) shared a Flickr photo with you